dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, February 12, 2011

xpew lah klu org tak faham..

org cakap, die yg baik ngan kite amat faham tentang kite..ye ke? ader lah benda2 yg die taw, n ader benda2 yg die tak tahu fasal kite, Xkkan lah seme benda kite nak citer kan? pahit2 pom kejujuran mereka ( kwn2 baik ) ne berkata-kata, kadang kala perit sgt untuk kiter terime kan. alaaa..xpew lah, bukan salah ko pom klu xfaham, cz aku xpernah nak citer pe susah aku yang sebenar benarnye. xpew2, 6t aku cube selesaikan seme ne sowg2, jagn risau, n jgn serabotkan kepala anda semua. 
kan klu aku nak cakap marah2, 6t anda seme akan terase ngan aku, klu boleh xmboh lah sampai terase sampai cmtu. malas lah aku nak gaduh2 ne...jadi penyeleasaiinya, aku akan redha ngan apa yag berlaku cz aku sendiri ada halangan sendiri. xperlulah kot aku nak canang kat seme org pe halangan untuk aku tu, aku akan cuba ikhtiarkan sendiri... xpew2

No comments:

Post a Comment