dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Wednesday, February 9, 2011

status kat fb

sejak2 aku privatekan fb aku..( gambar hanya utuk aku, post yg akku buat utk spesifik people jew ), aku rase bebas nak wak statement apa2 pom kat fb aku.. kan epy camtu. Aku xsuke benda yg terlampau terdedah, xder kehidupan kat citu. Saper stuju ngan aku? 
semalam, aku citer fasal tunang kan?ary ne aku xnak sambung hal ne agy. Die tu makin galak tanyer aku ttg hal ne, da die taw aku ne da neik loya bile timbul isu ne. Taktik nek kenakan aku lah tu. Akukah pemegang title "fobia perkahwinan" ? jgn lah sampai camtu..aku juz takot utuk beri komitmen jew. 
lepas tgok pic pintu ne mesti ramai yg tanye, pe kaitan gambar ne ngan entry aku...he3. klu aku katakan bile isu tunang n khwin timbul..aku rase cam gelap sgt.. cam da buke pintu ne dan masuk dalam. Akulah manusia blur soal kwen tunang... 
xmo lah cakap hal ne..kan tajuk entry fasal status fb... camne, semalam tu aku ader lah hangin ngan seseorang, benda simple jew, tapi dengan aku yg melibatkan promise jgn wak men. Aku xsuke. Bile seseorang xpegang ada janji, tu maknenye die xhargai kita...tol x? so aku tanyer lah name tukar status? die cakap saje...aku balas balik, tu bukan reason..aku nak reason.. 
mulalah segalanya... aku mals nak citer pjg. Moralnye, dengan aku kena beringat, aku xsuke org mungkir janji. Sory wak cz marahkan awk...sy berhak taw. maaf ye..

No comments:

Post a Comment