dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, February 5, 2011

tuisyen

cikgu ; hello...fatma ke tu?
aku ; ye sye ne..( dalam haty excited cz cikgu kol, ne mesti fasal interview utuk cikgu tuisyen tu)
cikgu : awk masih berminat ke nak mengajar tuisyen?
aku ; ye, masih berminat ( da lame sy tunggu cikgu kol sy )
cikgu ; klu camtu, awk dtg malam esok k.
aku; ok cikgu..trime kaseh byk2 ( ALHAMDULILLAH sgt3)

.........................................................................................................................................................................
tup2 aku tahu aku kena mngajar subjek bahasa inggeris, tapi untuk spm? pmr or upsr? wallawei... mati kutu aku nak mengjar subjek tu, so kira esok ne aku ader anak murid lah erk. he3..lucu3.
apa yg aku nak ajar esok erk? nak ajar grammar dulu ke? urm...
aku nak suh dowg buat essay lah, essay ttg sekolah mereka... lepas tu aku wak balik essay tu then aku leh tgk tahap mane lah bi anak2 murid aku 6t... beik punyer kan/ dalam aty cuak gile...gile2 punyer cuak. takot sgt.
YA ALLAH, PERMUDAHKANLAH AKU... bantulah aku cz aku nak sgt jadi pendidik yg bertanggungjwb terhadap tugasan yg diberikan. n mtk jugak lah, agar anak2 murid aku 6t xgile2, klu tak mati aku nak jerit2 dalam kelas. aku bukan ade pengalaman nak mengajar ne, sgt lah xder...mtk2 segalanya dipermudahkan.
takoooooooot... cuaaaaaaaaaaak
sgt3... dipermudahlanlah segalanya. tapi kan berbalik pada apa yg nak diajar kelas pertman ne, xkkan lah aku nak suh dowg wak essay jew kan? kena cari benda len gak..tapi apa erk?  satu benda pom aku xdak rujukan ne, aku leh ajar sastera. aku kan suke mengajar sastera. xpom, aku akan suh dowg listkan apa yg dowg nak aku mengajar... senang lah cmtu,. leh aku p kat main masalh dowg. kan3//
okes2..aku cube

No comments:

Post a Comment